На сцени „Петар Краљ“ вечерас ће бити изведена предесета представа „Славна Флоренс“, Питера Квилтера у режији Ђурђе Тешић, у којој маестрално играју Горица Поповић, као Флоренс Џенкинс, заједно са Тамаром Драгичевић и Иваном Михаиловићем.
„Славна Флоренс“ jе истинита прича о Флоренс Фостер Џенкинс, најгорој певачици на свету, која је четрдесетих година у Њујорку била омиљена музичка атракција. Позната по болном одсуству талента и истовременој одлучности да га непрестано показује, Флоренс Џенкинс се прославила оперском каријером, иако није умела да пева. Комад прати њен живот у време када њена каријера достиже врхунац – наступом у Карнеги холу! Публика је била одушевљена њеним „фантастичним гласовним могућностима“ и за концерт ове сопранисткиње без трунке слуха увек се тражила карта више. Ова оперска певачица без слуха и ексцентрична крешталица, увек костимирана, духовита и харизматична, пружала је пуно забаве и постала права атракција. Али, иза комичне оперске диве, представа открива слојеве топле људске приче и емотивна стремљења жене чији су огромна љубав према музици и ексцентрични ентузијазам били толико заразни, да су постали јачи од недостатка талента и која поседује задивљујућу, безазлену веру у лепоту и уметност. Та љубав према музици, самоувереност и усхићење деловало је и тада, а делује и сада заразно на публику.
На сцени „Петар Краљ“ вечерас ће бити изведена предесета представа „Славна Флоренс“, Питера Квилтера у режији Ђурђе Тешић, у којој маестрално играју Горица Поповић, као Флоренс Џенкинс, заједно са Тамаром Драгичевић и Иваном Михаиловићем.
„Славна Флоренс“ jе истинита прича о Флоренс Фостер Џенкинс, најгорој певачици на свету, која је четрдесетих година у Њујорку била омиљена музичка атракција. Позната по болном одсуству талента и истовременој одлучности да га непрестано показује, Флоренс Џенкинс се прославила оперском каријером, иако није умела да пева. Комад прати њен живот у време када њена каријера достиже врхунац – наступом у Карнеги холу! Публика је била одушевљена њеним „фантастичним гласовним могућностима“ и за концерт ове сопранисткиње без трунке слуха увек се тражила карта више. Ова оперска певачица без слуха и ексцентрична крешталица, увек костимирана, духовита и харизматична, пружала је пуно забаве и постала права атракција. Али, иза комичне оперске диве, представа открива слојеве топле људске приче и емотивна стремљења жене чији су огромна љубав према музици и ексцентрични ентузијазам били толико заразни, да су постали јачи од недостатка талента и која поседује задивљујућу, безазлену веру у лепоту и уметност. Та љубав према музици, самоувереност и усхићење деловало је и тада, а делује и сада заразно на публику.